Klachten
Klachtenregeling
De omgang met onze cliënt is erg belangrijk. Daarom stellen we hoge eisen aan onze dienstverlening en aan onze medewerkers.
Bent u hierover niet tevreden of mocht u zich op enigerlei wijze onheus behandeld voelen dan kunt u dit natuurlijk kenbaar maken.
Ga eerst in gesprek met de persoon in kwestie. Komt u er samen niet uit, neem dan contact op met de directie.
Deze zal in overleg met u en de medewerker een oplossing proberen te vinden.
Mocht dit geen uitkomst bieden dan kunt u via brief of mail een formele klacht indienen.
Dit kan via klachten@connectinghands.nl of door een brief te sturen naar het hoofdkantoor van Connecting Hands.
Onze klachtenfunctionaris behandelt vervolgens uw klacht op een zorgvuldige en objectieve wijze.
Binnen Connecting Hands is elke medewerker op de hoogte van de klachtenprocedure.
Zo wordt elke klacht en/of opmerking behandeld als een potentieel verbeterpunt van onze dienst en/of werkwijze.
Klachten worden altijd meegenomen in het kwartaaloverleg van het management.
Als bovengenoemde stappen onvoldoende resultaat opleveren, kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris.
Connecting Hands maakt gebruik van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir.
De klachtenfunctionaris staat u bij met advies en het formuleren van uw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing.
Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Contactgegevens:
Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: bemiddeling@quasir.nl
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na uw melding wordt u terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor.
Alleen als de inzet van de klachtenfunctionaris geen bevredigende oplossing heeft geboden kunt u zich wenden tot de geschillencommissie.
De contactgegevens van stichting zorggeschil zijn:
Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde
085-273 32 19
Ambtelijk secretaris Geschilleninstantie Zorggeschil
06-12583075 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)